Thursday, December 2, 2010

hot drama baker king,kim takgu & my girlfriend is a gumiho




Nih la antara citer korea terbaik n dapat rating tertinggi di negara asal dorg...dua2 citer nih aku da tgk da,mmg terbaek la,ade kelainan kat setiap jln penceritaan dia,da tuh soundtrack dia pon best gak,if korg nak cari lagu dia leh la download kat 4shared,ade byk yg best2....aku da abis da download sumer lagu2 die...hehe penuh da mp3 aku nih...

Korang ade x yg da tgk playfull kiss/itazurana kiss versi korea, drama nih ade 3 versi iaitu taiwan,korea n jepun.Aku da tgk da sumer versi itazurana kiss nih,tp yg terbaek la bg aku ialah versi taiwan, sbb garapan die terbaek n x bohsan bile layan, tp bile aku tgk versi korea yer, adoii sungguh keciwa sbb aku mmg minat kat kim hyun joong tuh,kalo bkn kim hyun joong yg berlakon mmg aku x tgk langsung. sbb citer die cam sinopsis,wat drama mcm melepaskn batuk di tangga jew,setiap babak cam x berkesan,tp nasib bek la pic die cantik...

Ok next DVD yg kene beli lak ialah secret garden,yg penting ade hyun bin n ha ji won..kompom citer nih best..hehe tp lambat lg kowt nak kua sal kat korea masih x habis tayang lg,hope cepat la sikit kua,x sabar da mau tgk dorg..

No comments: