Monday, August 9, 2010

menang atau kalah

Aku ada kawan,tapi aku dan kawan aku ni x sependapat,dia nih berfikiran yang tidak seperti aku,dan aku tidak berfikiran seperti dia..nak dikatakan bahawa aku dan dia memang selalu tidak sependapat,tetapi kami masih boleh berkawan baik.pada satu hari yang tidak best itu,aku bertekak denganya perihal sukan kegemaran aku, iaitu berenang. dia cakap berenang 2 berdosa...berdosakah? mungkin dia fikir aku pergi berenang itu hanya memakai bikini kot! yup kalo aku betul2 pakai bikini 2 maknanya aku mmg berdosa.dan lagi dia berkata bahawa berenang adalah sukan yg tidak berguna dan tidak mendatangkn hasil. ayat itu membuatkn aku agak marah.ok! aku stop daripada bertekak dengannya buat seketika,dan memberitahu diri mungkin dia ini tidak mempunyai sebarang pengetahuan tentang sukan renang.hati aku berkata maafkn la dia. kadangkala,kita x perlu bertekak kerana benda yg sebegini,setiap manusia ade pendapatnya sendiri.dan ada pepatah mengatakan bahawa pendapat setiap orang itu tidak ada yg salah. jadilah diri sendiri.


Pada hari baik dan bulan baik ini. Aku memohon maaf sekiranya ade yg tidak berpuas hati dengan corak penulisan aku nih..
aku hanya manusia biasa... ^__^

No comments: